Elle Kennedy- Το λάθος (Off campus #2)

1702889351174-01

Συγγραφέας: Elle Kennedy

Τίτλος: Το λάθος (Off campus #2)

Εκδότης: Εκδόσεις  Ψυχογιός

Τιμή: 19.90€

Θα το βρείτε: ΕΔΩ.

Καλημέρα βρε παιδιά!

Ήρθαν τα Χριστούγεννα και κάπως ο ηλιόλουστος καιρός είναι κόντρα, κάπως το Netflix δεν ανέβασε ΚΑΜΙΑ ωραία ρομαντζάδα …οπότε τι μας έμεινε; Η Elle Kennedy με τη συνέχεια της συμφωνίας, αυτό μας έμεινε!

Σε αυτό το βιβλίο διαβάζουμε για την ιστορία του Λόγκαν (φίλος του Γκάρετ από το πρώτο βιβλίο) και της Γκρέις. Ο Λόγκαν είναι ερωτευμένος με την κοπέλα του κολλητού του, δηλαδή του Γκάρετ, δηλαδή τη Χάνα. Η Γκρέις δεν έχει κάνει ποτέ σεξ με κάποιον. Σαν πρωταγωνιστές-ζευγάρι ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντες. Ο Λόγκαν ήταν πολύ τρυφερός, με πολλά δικά του προβλήματα στο σπίτι. Με την Γκρέις μπορεί εύκολα μια κοπέλα να έρθει σε ταύτιση, μιας και όλες περνάμε από αυτή τη φάση του είμαι μικρή, είμαι μεγάλη, γιατί δεν έχω ολοκληρώσει ενώ οι φίλες μου ναι κτλ. Ωστόσο ένιωσα σε κάποια σημεία ότι αν και πρωτάρα ήταν πιο άνετη, δηλ. ακόμα και από τον Λόγκαν.

Το απόλαυσα, δεν είναι ότι δε μου άρεσε αλλά και κάτι μου έλειπε. Κάπως η σπίθα στο πρώτο βιβλίο ήταν πιο έντονη. Εδώ οι πρωταγωνιστές αντιλαμβάνονται αρκετά γρήγορα ότι έχουν συναισθήματα και θέλουν σχέση. Μου άρεσε βέβαια πάρα πολύ που η Γκρέις δεν του το έκανε εύκολο (δε μπορώ να πω πολλές λεπτομέρειες για αυτό) ωστόσο κι αυτό δεν είναι μια τακτική για μια πιο έμπειρη κοπέλα; Δηλαδή εγώ στην ηλικία της (βγαίνει η θεία από μέσα μου ετοιμαστείτε) θα γοητευόμουν πιο γρήγορα. Τώρα θα μου πεις, Σέβη, φάσκεις και αντιφάσκεις και ναι το κάνω! Ίσως να είμαι περήφανη για την Γκρέις που δεν είναι τόσο χάπατο όσο εμείς στην ηλικία της (βάζω ξεκάθαρα α’ πληθυντικό για να μη νιώσω μόνη σε αυτό).

Κάτι που επίσης μου άρεσε είναι το πως αντιμετώπισε η Γκρέις το πρόβλημα με την φίλη της Ραμόνα. Πολύ ώριμα με αποτέλεσμα και η Ραμόνα να καταλάβει ξεκάθαρα τι μ****α έκανε και να μετανιώσει. Σε μια φιλία δεν χρειάζεται να είστε οι υποτακτικοί κάποιου παιδιά, δεν ωφελεί. Το θέμα είναι οι φίλοι να σε εκτιμούν, να είναι εκεί στα όμορφα και τα άσχημα. Εν τω μεταξύ, στα βιβλία αυτά γυρνάμε στα χρόνια των σπουδών, θυμόμαστε καταστάσεις, αλλά προσωπικά διαπιστώνω και πόσο διαφορετικά έζησα σαν φοιτήτρια. Πρώτο έτος ειδικά, ένα άβγαλτο κορίτσι από επαρχία που έκανε μόνο τη διαδρομή Πανεπιστήμιο- σπίτι με κανένα διάλειμμα για τίτσου. Σταματάω… θα μελαγχολήσω!

Συνολικά, για να μη σας κουράζω, το βιβλίο ήταν ωραίο, οι πρωταγωνιστές καλά δομημένοι, ωστόσο κάτι μου έλειψε. Δεν ξεπέρασε το πρώτο βιβλίο και επίσης ένιωσα ότι στο τέλος όλα τα ‘προβλήματα’ λύθηκαν πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να έρθει το ευτυχισμένο τέλος χωρίς να γίνει κάτι σημαντικό… κομβικό (;) δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Αν το διαβάσατε, θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας!

Αυτά παιδιά από εμένα, λογικά θα ανέβει ένα άρθρο ακόμη πριν τη νέα χρονιά αλλά εγώ από τώρα θα σας ευχηθώ καλές γιορτές, με υγεία, φως και πολλά πολλά χαμόγελα <3.

Πολλούς βιβλιοφιλικούς χαιρετισμούς,

ypografi

Σχολιάστε