Παιδικό βιβλίο part_3

Καλημέρα φίλοι μου!

 Οι αγαπημένες μου εκδόσεις Ελληνοεκδοτική τον τελευταίο καιρό μου έχουν στείλει πολύ όμορφα παραμύθια, οπότε αυτό το τρίτο μέρος έπρεπε οπωσδήποτε να ανέβει και έρχεται και τέταρτο.

 Αρχικά, θα ήθελα να τονίσω ότι τα βιβλία αυτά τα προτείνω ως αναγνώστρια και όχι ως μητέρα, μιας και δεν είμαι. Παρόλα αυτά τον τελευταίο καιρό έχω κερδίσει πολύ όμορφα διδάγματα από τα παιδικά βιβλία. Συμπέρανα πως ενώ ένα βιβλίο ενηλίκων θα σε ωθήσει να πλάσεις όμορφες εικόνες και να νιώσεις έντονα αισθήματα, στο παιδικό βιβλίο, μέσα στις πολύχρωμες σελίδες του θα βρεις σημαντικά μηνύματα χωρίς να ψάξεις πολύ πίσω από τις λέξεις. Ξεκάθαρα, απλά και πολύχρωμα κάποιος σου δείχνει το λάθος και σου προτείνει να εφαρμόσεις το σωστό. Ναι, στα παραμύθια είναι όλα εύκολα και η ζωή δεν είναι παραμύθι…αλλά σε αυτά τα παραμύθια δε μιλάμε για πρίγκιπες και αιώνια αγάπη παρά για τρόπους ζωής.

IMG_20180516_200814-01

Συγγραφέας: Τζένη Κουτσοδημητροπούλου

Τίτλος: Μια ομάδα για τη Σόφη

Εκδότης: Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική

Τιμή: 12.25€

Θα το βρείτε ΕΔΩ.

 

 

 

 

«Με τη Σόφη ήμαστε φίλες από πάντα. Κολλητές.
Κάθε φορά που έπαιρνε ένα καινούργιο παιχνίδι,
αμέσως μου τηλεφωνούσε.

Μεμιάς έτρεχα στο σπίτι της για να το δω.
Η Σόφη έπαιζε και εγώ κοίταζα.
Όταν εκείνη κουραζόταν, έπαιζα και εγώ. Ωραία ήταν!

Ποτέ δεν μαλώναμε. Κάναμε αυτό που ήθελε,
τρώγαμε αυτό που της άρεσε
και βλέπαμε πάντα τις ταινίες που αγαπούσε.
Περνούσαμε τέλεια!

Τη μέρα όμως που η δασκάλα μας, η κυρία Όλγα,
μας ζήτησε να κάνουμε μια εργασία,
όλα άλλαξαν…»

 Ένα βιβλίο που μιλάει για τον παιδικό εγωισμό αλλά και που μας δείχνει πόσο αθώα και έτοιμα να συγχωρέσουν είναι τα παιδιά. Η Αλική και η Σόφη είναι φίλες, αλλά στην τελευταία αρέσει να ξεχωρίζει χωρίς να σκέφτεται ότι έτσι ρίχνει τους φίλους της. Οι εντάσεις δεν άργησαν να έρθουν μιας και η Σόφη δεν ήταν καθόλου συνεργάσιμη στις ομαδικές ασκήσεις. Έτσι πάντα έμενε εκτός…μέχρι που κάτι άλλαξε! Ανακαλύψτε το!

 Θα αρχίσω όπως πάντα από την υπέροχη εικονογράφιση της Μαρίας Μανουρά. Τα χρώματα ζωντανά και χαρούμενα κι ας διαχειρίζεται η ιστορία ένα δύσκολο ζήτημα. Επίσης, το βιβλίο μας παρουσιάζει τη σκληρότητα που μπορεί να δείξουν τα παιδιά αλλά και την αληθινή φιλία που τα συνδέει. Είναι από τα καλύτερα παραμύθια που διάβασα το τελευταίο διάστημα!

portokalada_slourp_cover

Συγγραφέας: Βασίλης Κουτσιαρής

Τίτλος: Πορτοκαλάδα ΣΛΟΥΡΠ!

Εκδότης: Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική

Τιμή: 5.81€

Θα το βρείτε ΕΔΩ.

 

 

«Την ήθελα αυτή την πορτοκαλάδα. Ναι, το ήξερα πως ήταν με ανθρακικό και πως οι γονείς μου δεν θα μου επέτρεπαν να την πιω αλλά εγώ θα προσπαθούσα να τους πείσω…»

 Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ιδέα αν το ανθρακικό κάνει κακό στην υγεία. Προφανώς ξέρω ότι τα αναψυκτικά δεν είναι το καλύτερο, ειδικά σε σύγκριση με το νερό, παρόλα αυτά οι γονείς μου ποτέ δε μου αρνήθηκαν μια πορτοκαλάδα. Ξέρω γονείς που δεν αφήνουν τα παιδιά τους να πίνουν τέτοιου είδους σκευάσματα και πιστεύω ότι ούτε εγώ θα τους το επιτρέπω κατ΄επανάληψη. Αυτό που σίγουρα δε με άφηναν να πιω ήταν η κόκα-κόλα. Μάλιστα ο μπαμπάς μου για να με φοβίσει έλεγε πως σου μαυρίζει την καρδιά. Μελλοντικά προφανώς ήπια λίτρα κόκα-κόλα, γιατί έπρεπε να λαμβάνω καφεΐνη από παντού. Το συγκεκριμένο βιβλίο λοιπόν περιγράφει την περιπέτεια που έζησε ο μικρός μας φίλος προκειμένου να απολαύσει μια πορτοκαλάδα με ανθρακικό που του έφερε η νονά του. Είναι ένα διασκεδαστικό παραμύθι, που μας δείχνει τους μπελάδες στους οποίους μπορούμε να βρεθούμε για κάτι απαγορευμένο. Λάτρεψα την εικονογράφηση της Ν. Καπατσούλια, όπως συμβαίνει πάντα με τα παραμύθια των εκδόσεων Ελληνοεκδοτική.  Αν κάτι δε μου άρεσε, ήταν ο απρόσωπος χαρακτήρας του παραμυθιού. Οι πρωταγωνιστές δεν κατονομάζονται. Παράλληλα αυτό μπορεί να συμβαίνει λόγω γενίκευσης της κατάστασης μιας και όλα τα παιδιά θα κάνουν τη ζαβολιά τους…

 Κάπου εδώ κλείνω αυτό το άρθρο, όπου θέλω να μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου πως τα παραμύθια είναι για μικρούς αλλά και για μεγάλους. Μέχρι το επόμενο…πολλούς βιβλιοφιλικούς χαιρετισμούς!

ypografh

Σχολιάστε